Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, April 8, 2009

Selamat Hari Tua beb

Happy Birthday!

Semoga kau belanja aku makan kenyang-kenyang.
Ok la, in all seriousness,semoga panjang umur dan diberkati Allah selalu.
May all your wishes come true.
Dan sila hadirkan diri ke office ye :D


Haha...terharu tak aku wishkan kau kat blog aku?



Happy Birthday, Sarah a.k.a adik ipar tapi lagi tua



Sa'eed di zaman kegemilangan lemak2 di badan berposing dengan Sarah.

6 comments:

sera_a said...

weh pempuan!

adik ipar la weh..ces naikkan pangkat aku nampak..

and omg! saeed gile x recognise aku..(and aku nampak cun plak tuh!)

and yeah terharu aku kau glam kan aku kat page ko!! ngeheheh

Luvly Me said...

Sarah, Happy Birthday :) Mana shoutbox you? Terpaksalah Turs mengglam kan u kat sini haha

A'ah Turs, asal Sarah aka Akak Ipar, adiklah wey, gile kompius bila baca ;)

sera_a said...

aku saje disable bnda alah tuh..mcm bosan je...hahaha

ntahnye nana, cepat tukar, tatau malu btol..ngehehe

ana rauda said...

AGAGAGA...
SEPERTI SARAH TELAHH TEWAS NGN KETEMBAMAN SA'EED...
OK SA'EED...NGKO MENANG YOOOO...
AUNTIE SERA ADE SHIKIT KUWUSSS DISHINI...
HAHA

ummi sa'eed said...

hehe..maap maap...dah tukar dah.

sera_a said...

ya allah aku mmg xleh la tgk gambar ni...

saeed mcm nak letop2 pipi dia..mcm da x boleh nak besar lagi da..dgn muka nak marah nya lagi..uish2..macam nak telan org juga!